Alert Finansowy

Cash4you jest głuche na krytykę klientów?

23 kwietnia
12:26 2010

Nie cichną głosy oburzenia na politykę Cash4you. Mimo tego operator drugiej co do wielkości niezależnej sieci bankomatów głuchy jest na krytykę klientów. Napisał do nas jeden z Alertowiczów: „Korzystając z bankomatu Cash4you zostałem po prostu okradziony przez tą firmę ponieważ pobrano mi 1 zł za sprawdzenie salda jednak nie jest to dobrowolny wybór. Co zrobić z tą sprawą?

Klienci coraz bardziej oburzeni
W podobnym tonie napisał do nas użytkownik o nicku „Turul”: „Bankomaty Cash4you (być może i inne banki są równie przebiegłe) mają tak sprytne menu, że wręcz automatycznie wciska sie przycisk “saldo + wypłata”. Banki dają możliwość bezpłatnej wypłaty, ale za sprawdzanie salda trzeba już płacić, więc z pozoru bezpłatna wyplata może się okazać jednak płatną. Wypłacając pieniądze z automatu warto wyłączyć u siebie automatyzm.” – konkluduje na koniec nasz czytelnik. To nie pierwsze głosy krytyki. Już wcześniej otrzymywaliśmy podobne alerty, o czym przeczytać można miedzy innymi w naszym materiale z lutego br. oraz z października ubiegłego roku.

Jak jest naprawdę?
To o czym pisze pierwszy z Alertowiczów wynika ze zwykłej nieuwagi. Nie można tu mówić o kradzieży, lecz o wykorzystywaniu przyzwyczajeń i nieuwagi klientów. W bankomatach cash4you mamy bowiem zawsze opcje wypłaty gotówki bez sprawdzenia salda. Jest ona jednak umieszczony gdzie indziej niż w większości innych bankomatów. Stąd łatwo o pomyłkę.

AlertFinansowy.pl radzi:
Co robić? Przede wszystkim należy uważać i, tak jak pisze Turul, wyłączyć u siebie automatyzm klikania w przyciski bankomatu. Co zatwardzialsi mogą wysyłać listy do siedziby Cash4you lub po prostu zrezygnować z usług tej firmy. Skoro tak długo nie reaguje na skargi klientów, to może to pomoże…

Zostaliście “nabrani” przez menu bankomatów Cash4you? Podziel się swoją opinią na temat instytucji finansowych.

AlertFinansowy.pl

Podobne artykuły