Alert Finansowy

Lukas Bank w trosce o środowisko

25 maja
09:33 2010

Lukas stawia na kampanie zaangażowane społeczne. Niedawno wprowadził kampanię “Kto oszczędza na papierze, ten ratuje nasze jeże”, a od wczoraj wpiera inicjatywę jazdy na rowerze do pracy. Akcje proekologiczne prowadzone w LUKAS Banku wspierane są hasłem “LUKAS Bank w trosce o zielony świat.” O tym, czy takie kampanie przysporzą klientów Lukasowi i w jaki dokładnie sposób bank angażuje się w działania na rzecz środowiska i zdrowego stylu życia, czytaj w Alertfinansowy.pl. Zobacz opinie o Lukas Bank w Twoim mieście!


Wspierajmy jeże

Każdy klient, który zamieni wyciąg z papierowego na elektroniczny połowę jego kosztów za pośrednictwem LUKAS Banku przekaże Polskiemu Stowarzyszeniu Ochrony Jeży “Nasze Jeże.” Kampania trwa od 5 maja do 31 lipca i dotyczy posiadaczy kart kredytowych Gold, Visa Silver, FURORA i Maxima PLUS. Aby zmienić wyciąg z papierowego na elektroniczny, należy przyjść do placówki LUKAS Banku lub zadzwonić na LUKASlinię. –Zdecydowaliśmy się przeprowadzić akcję CSR przy okazji e-wyciągów, a jeże wybraliśmy dlatego, że są to bardzo pożyteczne zwierzęta, znajdujące się w Polsce pod ścisłą ochroną. Niestety pozbawione są one opieki wielkich organizacji ekologicznych. Wiele jeży ginie co roku pod kołami samochodów – mówi Izabela Mościcka, dyrektor Departamentu PR LUKAS Banku. Podsumowując, klienci rezygnują z wyciągów papierowych, stowarzyszenie „Nasze Jeże” dostaje środki finansowe do końca lipca, a bank ma oszczędności na dużo dłużej.


Zgoń rower do roboty

LUKAS Bank wraz z Inicjatywą na Rzecz Zdrowego Rozsądku “Chroń Skroń” zorganizował ogólnopolską akcję “Zagoń rower do roboty. Tydzień odpoczynku dla samochodów”. Bank chce popularyzować rower jako przyjazny i korzystny środek komunikacji. Badania TNS OBOP wskazują, że 90 proc. Polaków potrafi jeździć na rowerze, a 70 proc. ma swój własny jednoślad. Jednak tylko9 proc. regularnie dojeżdża na rowerze do pracy lub szkoły. Akcja “Zagoń rower do roboty. Tydzień odpoczynku dla samochodów” potrwa od 24 do 30 maja 2010 r. Nie pozostaje nam nic innego jak przyłączyć się do tej akcji i apelować o jak najczęstsze korzystanie z roweru.

Co sądzisz o zaangażowaniu banków w tego typu kampanie?

Podziel się swoją opinią na temat Lukas Banku

AlertFinansowy.pl

Podobne artykuły