Tego jeszcze nie było! Dostaliśmy alert od naszego czytelnika, który został potraktowany wyjątkowo niesprawiedliwie przez Polbank. Różne chwyty są dozwolone, ale w tej sytuacji doszło do wyraźnego nadużycia. Przedstawiamy mail poszkodowanego klienta oraz odpowiedź biura prasowego banku. Oceńcie sami, po czyjej stronie leży racja.
Zobacz opinie o Polbanku w Twoim mieście!
Kara ściągnięta z raty!?
Oto treść wiadomości, nadesłanej przez naszego czytelnika:
Postanowiliśmy skonfrontować te informacje z opinią Polbanku. Przedstawiamy odpowiedź biura prasowego:
Poniżej przedstawiamy kalendarium kontaktów z klientami:
2008-12-01 | Wyciągi | Klienci zostali poinformowani o zmianie regulaminu na wszystkich wyciągach kredytowych |
2008-12-01 |
Aktualności |
Klienci zostali poinformowani o zmianie regulaminu na stronie www w dziale Aktualności dla Małych Firm |
2008-12-23 |
E-banking |
Informacja zmianie regulaminu wraz z cytowaniem zapisów pojawiała się w e-bankingu |
2009-01-12 | Korespondencja |
Klienci zostali poinformowani o zmianie regulaminu wraz ze szczegółowym opisem zmian listownie, w odrębnej korespondencji
|
2009-05 | Wyciągi | Klienci po raz trzeci zostali poinformowani listownie o zmianie regulaminu na wyciągach kredytowych |
2010-04 |
Wyciągi |
Klienci po raz czwarty zostali poinformowani o konieczności przeprowadzania obrotów i ewentualnej opłacie za ich brak na wyciągach kredytowych |
Czy Polbank powinien stosować takie praktyki wobec klientów? Podziel się swoją opinią na temat Polbanku.
AlertFinansowy.pl