Mam konto w Banku Millennium, na którym miałem kilkaset złotych i przez 6 miesięcy go nie używałem ponieważ nie dostałem odnowionej karty do konta. W systemie bankowym karta figuruje jako nieaktywna od listopada 2009, a bank co miesiąc pobierał mi 20 zł za ubezpieczenie karty. Ponieważ uważałem to za niesłuszną praktykę napisałem na skrzynkę kontaktową w tej sprawie i dostałem następującą odpowiedź:
Zobacz opinie o Millennium w Twoim mieście!
Szanowny Panie, uprzejmie informuję, że z danych zawartych w systemie bankowym wynika, iż umowa Pańskiej karty Millennium Visa Konto została podpisana w dniu 31.10.2009 r. Karta ta została do Pana wysłana na adres: …. Jeżeli nie otrzymał Pan danej karty proszę dokonać jej zastrzeżenia poprzez TeleMillennium 0801 331 331 lub 022 598 41 14 (24h) lub w najbliższym Oddziale Banku Millennium. Jednocześnie informuję, że wszystkie opłaty związane z obsługą posiadanej karty są naliczane niezależnie od statusu jej aktywności. Dziękuję za kontakt z Bankiem. Z poważaniem … Departament Bankowości Elektronicznej.
Odpowiedź co najmniej bezsensowna – skoro nie mam karty, bo jej nie dostałem i jest ona w systemie jako nieaktywna, to dlaczego mam ją zastrzec? Bank kompletnie nie zainteresował się dlaczego karta jest nieaktywna a teraz okazuje się, że obciążył mnie za jej wydanie 20 zł i kosztami ubezpieczenia, w sumie w kwocie 120 zł za 6 miesięcy.
Przeczytajcie odpowiedź banku:
Zacznę od sprostowania informacji zawartej w liście Państwa użytkownika. Otóż opłata za ubezpieczenie karty wynosi 2,99 zł miesięcznie, a nie 20 zł. Kwota 20 zł, ale rocznie, to opłata za wydanie lub wznowienie karty.
Fakt, że Klient nie otrzymał wznowionej karty może wskazywać na błędne dane adresowe lub nieprawidłowe działanie “poczty”.
Zastrzeżenie karty jest konieczne ze względów bezpieczeństwa, bowiem została ona jednak wydana i wysłana.
Zaproszenie Klienta do najbliższej i najdogodniejszej dla Niego placówki Banku pozwoli nie tylko na przyjęcie dyspozycji zastrzeżenia karty i przyjęcie wniosku o wydanie karty w miejsce zastrzeżonej, ale również na zweryfikowanie prawidłowości danych udostępnionych Bankowi.
Ponadto Klient będzie miał możliwość złożenia wniosku o zwrot opłat, które zdaniem Klienta, zostały błędnie pobrane. Reklamacje tego typu wydają się oczywiste i zwykle rozstrzygane są na korzyść Klienta.
Podziel się swoją opinią na temat Banku Millennium.
AlertFinansowy.pl