Od kilku godzin napływają do nas informacje o poważnej awarii w mBanku. Dostaliśmy między innymi alert od użytkownika, który informuje, że mBank zamieścił dzisiaj informację o chwilowym braku dostępu do historii operacji na rachunkach klientów.
Okazuje się jednak, że problemy nie dotyczą jedynie historii operacji. Nie zgadzają się przede wszystkim dane odbiorców i nadawców, jak również, u niektórych klientów, kwota. mBank Informuje jednak, że problemy dotyczą wyłącznie danych, kwoty natomiast są prawidłowe.
Krzysztof Olszewski, rzecznik mBanku podał następującą informację:
Z powodów technicznych część zewnętrznych przelewów przychodzących, zaksięgowanych na rachunkach Klientów mBanku, mogła zawierać niepoprawne dane (np. dotyczące nadawcy lub tytułu operacji). Zapewniamy, że kwoty przelewów były prawidłowe, a księgowania dotyczyły wyłącznie osób, które spodziewały się zasilenia rachunku. Obecnie trwają prace nad usunięciem trudności – do czasu ich zakończenia, nie będzie dostępny podgląd historii operacji na rachunkach. Przepraszamy za utrudnienia i informujemy, że trudności zostaną rozwiązane tak szybko, jak będzie to możliwe. Nie ma konieczności składania reklamacji i informowania o każdym niepoprawnym przypadku banku.
Ty też miałeś dzisiaj problemy z kontem w mBanku? Narażony jesteś przez to na straty?
Podziel się swoją opinią na temat instytucji finansowych.
AlertFinansowy.pl