Masz pytania do Banku Pocztowego? Zastanawiasz się np. nad warunkami Nowego Konta Oszczędnościowego? Próbujesz rozszyfrować ofertę: kiedy otrzymasz 5%, a kiedy 9 procent od swoich oszczędności? Do rozwiązywania wszelkich problemów i wątpliwości klientów są doradcy. Jak się spisali tym razem?
Zobacz opinie o Bank Pocztowy w Twoim mieście!
Skupiliśmy się na Nowym Koncie Oszczędnościowym. Chcieliśmy dowiedzieć się, w jakiej sytuacji możemy zarobić aż 9 procent od naszych oszczędności.
E-mail:
– pod hasłem „e-mail” kryje się… formularz.
– właściwy adres e-mail jest trudny do znalezienia (w prawym, górnym rogu) – jakby nie miał służyć do korespondencji
– na odpowiedź czekaliśmy kilka godzin, ale nie była ona satysfakcjonująca. Treść zawierała jedynie zaproszenie do kontaktu z telefoniczną infolinią.
Formularz:
– należy podać dane: imię, nazwisko, numer telefonu i wybrać najbliższą placówkę (tylko właściwie po co?). Opcjonalnie możesz wpisać także adres e-mail. Trzeba także obowiązkowo zaznaczyć kilka pól dotyczących tematu sprawy.
– na szczęście nie musisz zaznaczać klauzul o rozpowszechnianiu twoich danych
Czat:
– niestety nam nie udało się z niego skorzystać. Na drodze stanęły przyczyny techniczne – dostaliśmy informację, że „Nie udało się nawiązać bezpiecznego połączenia. Czat.pocztowy.pl używa nieprawidłowego certyfikatu połączenia (…)”. Prób połączenia się zrobiliśmy kilka – wszystkie nieskuteczne.
Infolinia telefoniczna:
– oczywiście, jak to z telefoniczną infolinią bywa, udało połączyć się z konsultantką, czyli telefon działa!
– konsultantka udzieliła odpowiedzi na wszystkie pytania, ale nie była przy tym za bardzo miła. Rozmowa była dość sztywna. Pani sprawiała wrażenie jakby robiła łaskę rozmawiając z nami.
Infolinia Skype:
– połączenie także można uzyskać – więc działa, hurra!
– umożliwia bezpłatne połączenie się z konsultantem.
Bank Pocztowy teoretycznie umożliwia mam kontakt z doradcą za pomocą: infolinii telefonicznej i Skype, czatu, formularza i e-maila. W praktyce wygląda to trochę inaczej… Najszybciej informacji udzieli ci doradca na infolinii, ale na wszelki wypadek nastaw się na szorstką rozmowę.
Podziel się swoją opinią na temat Banku Pocztowego.