Alert Finansowy

LUX MED reaguje

09 grudnia
12:15 2009

Niedawno opisywaliśmy problem skandalicznego traktowania pacjentów na ostrym dyżurze w Centrum Medycznym LUX MED. Mama z dwójką chorych dzieci czekała 3,5 godziny w kolejce do lekarza! Nie powinno tak być, bo klient płaci i wymaga! Niestety realia są takie, że klient tylko płaci. Wymagania chociaż ma duże, nie są w pełni realizowane przez placówkę medyczną. Na nasz alert odpowiedział Dyrektor Placówki Pan Marek Stępniak:

“W opisywanym przez internautkę okresie w naszym centrum medycznym przy ul. Racławickiej obserwowaliśmy ogromny wzrost liczby zgłoszeń chorych zarówno małych, jak i dorosłych Pacjentów. Podobna sytuacja miała miejsce na terenie wielu placówek ochrony zdrowia, co powodowało ogromne kolejki. Nierzadko do przychodni trafiały  nagłe i burzliwie przebiegające przypadki zachorowań – jak ten opisywany przez Panią w dniu 16 listopada. Każdy sygnał  dotyczący  opieki  nad małymi Pacjentami był i  jest  przedmiotem troskliwej dyskusji na forum kierownictwa LUX MED. W celu poprawy opieki nad dziećmi Zarząd podjął już w końcu października decyzję o modernizacji pomieszczeń przychodni na Racławickiej. Jej celem jest poprawa warunków świadczenia usług poprzez zwiększenie powierzchni poczekalni, liczby gabinetów i dostępnych lekarzy. Planujemy jej realizację już na początku 2010 roku. Mamy nadzieję, że po jej zakończeniu zdarzenia opisywane przez internautkę pójdą w zapomnienie. Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Serdecznie za nią przepraszamy. Pragnę zapewnić, że dokładamy wszelkich starań, aby podobne zdarzenia nie miały miejsca.”

Komentarz
Następna fala większych zachorowań m. in. na grypę spodziewana jest dopiero za kilka miesięcy. To dużo czasu, aby poprawić jakość obsługi klienta. Na razie trzymamy za słowo, ale niedługo na pewno sprawdzimy czy podobne zdarzenia nie będą miały miejsca.

Podziel się swoją opinią na temat instytucji finansowych.

AlertFinansowy.pl

Podobne artykuły