PKO Bank Polski umożliwia użytkownikom bankowości elektronicznej iPKO oraz klientom Inteligo zakup online podstawowych i rozszerzonych raportów Biura Informacji Kredytowej. Klienci sami wybierają, czy raport chcą otrzymać w wersji elektronicznej, dostarczanej automatycznie po dokonaniu zakupu, czy też w wersji drukowanej, dostarczanej pocztą pod wskazany adres.
Od 19 maja br. użytkownicy bankowości elektronicznej iPKO oraz klienci Inteligo mogą zamówić raporty swojej historii kredytowej w BIK i otrzymać je wprost na swoje konta. Zamówienie odbywa się w pełni online. Wysłany elektronicznie dokument jest dodatkowo zaszyfrowany hasłem, dzięki czemu klienci zyskują pewność, że nie trafi on w ręce osób nieuprawnionych.
– Klienci zyskują szybki i łatwy dostęp do informacji o swojej historii kredytowej, niezależnie od miejsca zamieszkania. Dzięki zaproponowanym przez nas rozwiązaniom oszczędzają swój czas, w bezpieczny i błyskawiczny sposób uzyskując potrzebny dokument – mówi Jacek Komaracki, dyrektor zarządzający Pionem Bankowości Elektronicznej PKO Banku Polskiego.
Aktualnie w ramach usługi udostępnione zostały dwa rodzaje płatnych raportów: Raport Plus oraz Raport Plus z informacją o ocenie punktowej. Oba dostępne są w wersjach polskiej lub angielskiej oraz dwujęzycznej. Klienci znajdą w nich informacje o rachunkach i zobowiązaniach kredytowych znajdujących się w bazie BIK i sprawdzą m.in.:
- bieżący stan zobowiązań kredytowych z informacją o terminowości ich regulowania i z historią rachunków kredytowych
- dane zawarte w umowach kredytowych
- stan regulowania zobowiązań, których są poręczycielami
- swoją ocenę punktową
Masz problem z BIK?
Podziel się swoją opinią na temat instytucji finansowych.
AlertFinansowy.pl