O doradcach bankowych klienci zazwyczaj mają nie najlepsze zdanie, bowiem z natury rzeczy doradcy dbają przede wszystkim o interes banku. Zresztą jak wykazały jedne z ostatnich badań obsługa klientów to pięta achillesowa nie tylko polskich banków.
Wydaje się, że wyjątkiem od tej zasady może być Bank Nordea, który jako jeden z nielicznych stara się poważnie traktować swoich klientów. Świadczy o tym chociażby program Klient Złoty, jaki zaproponował swoim klientom Bank Nordea, a ma on za zadanie w profesjonalny sposób zająć się obsługą klientów tego banku.
“Najważniejszym naszym celem jest zapewnienie jak największej satysfakcji naszym Klientom. W ramach Bankowości Doradczej stworzyliśmy wyjątkowy model obsługi Klientów Złotych zapewniając im najwyższy standard świadczonych usług”- napisano we wstępie do tego programu.
Główne założenia tego projektu to przede wszystkim: indywidualny proces analizy potrzeb, dedykowany proces alokacji aktywów, zapewnienie stałego wsparcia w podejmowaniu kluczowych decyzji finansowych, specjalne warunki cenowe dla Klientów złotych, no i każdy Złoty Klient otrzymuje osobistego doradcę, który przez cały czas go prowadzi, podpowiada i ukierunkowuje. Ceny dla klientów są zawsze najważniejsze w podejmowaniu decyzji, dlatego Klient Złoty może liczyć również na niższe opłaty w prowadzeniu rachunku bankowego, wyższe oprocentowanie rachunku Nordea Progres, niższe oprocentowanie i prowizje od kredytu w rachunku, niższe prowizje za wydanie i wznowienie kart płatniczych oraz niższe opłaty za przelewy elektroniczne. A skoro tak, to naprawdę warto zainteresować się ofertą banku Nordea, kontem Nordea Spektrum z opieką medyczną oraz kontem Nordea Progres. Konta z opieką medyczną dopiero raczkują na rynkach bankowych i chyba jest to strzał w dziesiątkę banku, natomiast konto Nordea Progres jest kontem oszczędnościowym, którego oprocentowanie wprawdzie nie rzuca na kolana (3,5%), ale ma wiele innych zalet, jak chociażby pełna swoboda w dysponowaniu środkami bez utraty odsetek.
Wracając do opieki doradczej w Banku Nordea to warto jeszcze raz zaznaczyć, że bardzo ważnym elementem programu Złoty Klient jest także fakt, że klient może zaplanować kolejne kroki związane z realizacją swoich celów finansowych, a doradca bankowy Banku Nordea stale czuwa nad tym zadaniem.
Podziel się swoją opinią na temat banku Nordea.
AlertFinansowy.pl